lauantai 3. heinäkuuta 2010

Juhlakampaus

Kampauspuuhissa olin tänä aamuna ja uskotteko että mua jännitti etukäteen! 
"Asiakkaana" oli ihan oikea parturi-kampaaja. :)
Melkoinen luottamuslause taitoihini, että uskaltautui tulla minun kammattavaksi. 
Mulla jokainen kampaus on harjoitusta, koulutusta ja ammattitaitoa kun ei ole. 
Mielenkiinnosta olen alkanut kokeileen kampauksien tekemistä
ja tarkkaan seurasin aikoinaan kun mulle tehtiin hääkampausta.

Aina se vaan tuntuu yhtä mukavalta leikkiä kampaajaa.
Nähdä, kuinka käsien kautta hiuksista muodostuu kampaus.

Aurinkoiselta näyttää lauantaiaamu ja ennustettu on oikein hellepäiviäkin. 
Nautitaan niistä ihan täysillä!
Terveisin Sanna

5 kommenttia:

-T kirjoitti...

Heissan Sanna!

Uskon hyvin että kampaajakin uskaltautuu sinun "kampaamoon", olet taitava luomaan kauniita kampauksia !!! Jälleen kaunis kampaus! Jos asuisin lähempänä, voisin hyvin tulla itsekin myös laitattamaan hiukseni :)

Ihastelin kivaa ideaa alempana suikeroalpipallosta ruukussa ja tomaattien telttakasvihuonetta, oivallisia ideoita :)

Niin, hellettä on luvassa...Kasvimaata lähden kohta kitkemään, kyllä nyt tarkenee ;)

Irma kirjoitti...

Upean kampauksen olet saanut aikaiseksi jälleen!

Lämmintä piisaa kyllä nyt, piti tulla välillä sisälle "viilentymään".
Mukavaa viikonloppua!

Sirkka kirjoitti...

Sinä olet synnynnäinen kampaaja, parhaimmasta päästä!
Aina ei tarvita koulutusta, näkeehän sitä jo näistä sinun aivan ihastuttavista kampauksista!
Kaunista!

Mukavan leppoisaa lauantai iltaa Sanna ystävälle!

sanna kirjoitti...

Kiitos -T, Irma ja Sirkka! Ihana, kun rohkaisette kauniilla sanoilla. :)

SariHanne kirjoitti...

Hyvältä näyttää kampaus! En yhtään ihmettele, että uskaltautui kammattavaksi :)