perjantai 19. maaliskuuta 2010

Arvontavoittoja! :)

Mulla on ollut ihan uskomaton tuuri pari viikkoa sitten kun voitin viikon sisällä kahdesta blogiarvonnasta! Minä, niin monien joukosta! Olen usein ajatellut että mun ei oikeestaan kannata edes osallistua mihinkään arvontaan, koska todella harvoin voitan mitään. Ehkä mun nyt täytyy muuttaa tuota käsitystä...

Tämän ihastuttavan madonna-patsaan voitin Ainosofian sisustusblogista.,
Patsas on niin kaunis, kuin se kuvissakin näytti.Paketissa oli myös tuo taustalla näkyvä ihana kortti. Oikein paljon kiitoksia Ainosofialle!

Ihanan kermakon ja virkatun pitsiliinan voitin Pitsiä ja Posliinia -blogista. Siellä olin ensimmäistä kertaa vierailulla ja osallistuin arvontaan... :) Kermakko taitaa tulla ihan käyttöön, koska meillä niitä on ollut liian vähän. Liinakin varmasti löytää paikkansa. Suuret kiitokset  Rosmariinille!

Meillä meni vanha kone rikki ja nyt sitten olen muutaman päivän ajan opetellut uuden koneen käyttöä. On tämä ainakin vähän nopeampi. ;) Tämä viikko on muutenkin mennyt ihan muissa puuhissa, kuin käsitöissä...tai no kyllä sitä joka päivä ihan pikkuisen pitää jotain värkätä... Olen ollut järjestelemässä paikkakunnallemme lentopalloturnausta ja se on vienyt yllättävän paljon aikaa. Huomenna sitten onkin koko päivän pelejä, joissa itsekin pelaan mukana. Ihanaa, lentopallon pelaaminen on jotain sellaista, josta todella nautin!

Iloista ja reipasta mieltä!

Terveisin Sanna

12 kommenttia:

Eila kirjoitti...

Voi jukra! Paljon Onnea Voittajalle!!! :)

LeenaJohanna kirjoitti...

Onnea arvontavoitoista!!

Ihana tuo patsas ja niin myös kermakko kun pitsiliinakin.

Olen koittanut laittaa sinulle s-postia niistä koreista jos tilaisin sinulta.
Postit vaan pongahtaa aina samantien takasi mulle.

Kivaa viikonloppua!

Saikku Valkoista ja Kiekuraa kirjoitti...

Voi että ihana tuo Madonna-patsas. :)
Tsemppiä teille turnaukseen, ois siisti olla kattomassa. Ite alotan ens viikolla meijän työpaikan lentopallon!! Jos siihen vaan on tarpeeksi ilmoittautuneita, arvaa oonko mielissään. Vihdoin ja viimein pääsee jotain säännöllistä harrastaan! =)

Ainosofia kirjoitti...

Onpas kiva nähdä madonna siellä lempeänä katselevan :)

Ja onnittelut toisestakin voitostasi. Hyvä tuuri ja toivottavasti jatkuu viikonloppunakin...

Onnea sinne lentopalloturnaukseesi ja iloa pelaamiseen <3

Maria kirjoitti...

Vau, onnea! Todella hurmaavia palkintoja. Eli aina kannattaa yrittää, arpaonnea on olemassa!

keijukainen kirjoitti...

Voi hurja mikä määrä onnea sulla on ollut. Ja niin kauniita voittoja, onnea! Olet kai laittanut loton vetämään...

Johanna kirjoitti...

Hienoja palkintoja olet arvonnoista saanut, ja oikeutetusti huipun lentopalloturnauksen järjestäjänä saanet myös voittamanne pokaalin kotiasi koristamaan! Onnea vielä kerran turnauksen voittajille :)

Sini kirjoitti...

Välillä se onni potkaisee tuplasti :) Hienoja käsitöitä blogissasi!

Olivieno kirjoitti...

Upeat palkinnot! Sinua on nyt kunnolla onnistanut, muistitkos lotota?!

Nina kirjoitti...

Upeat arpajaisvoitot kertakaikkiaan! Onnea! :)

sanna kirjoitti...

Kiitos kaikille yhteisesti! :)
Täällä ne voitot ovat löytäneet paikkansa ja koristavat kotiamme.

Pajupirtin Kaisa kirjoitti...

Onnitteluja ja Hauskaa pääsiäistä.
Kaisa