keskiviikko 6. heinäkuuta 2011

Maalari maalasi valkoista


"Pienen" tauon jälkeen jatkamme leikkimökin valmistamista. 
Se siis tehtiin viime kesänä ja ulkoa saimme valmiiksi.
Sisätyöt jäi tälle kesälle. 
Kuten tiedätte, moni työ multa ei ole onnistunutkaan tänä kesänä, 
mutta vihdoin viimein saimme maalit hankittua ja nuorimmaiset työhön.
Jopa neljävuotias oli opettelemassa maalaamista, mun ohjatessa. 
Sehän onnistuu vaikka jalka onkin paketissa. :)

Opettelin viime syksynä panelointia ja sujuihan se jotenkin, kun ovat pysyneet seinässä  talven yli.
Neiti jaksoi maalata tänään ahkerasti. 
Saimme seinät valmiiksi ja huomiseksi jäi lattian maalaus.
Mun mieli jo suunnittelee verhoja, johon on pitsit virkattu valmiiksi. 
Toivottavasti kangasvarastosta löytyy sopivaa kangasta. 

Odotan innolla huomista, jotta pääsisimme lasten kanssa jatkamaan! 
-Sanna-

4 kommenttia:

Masha kirjoitti...

I wish I could set my children to work like that :).Your daughter did a great job!

Mirka kirjoitti...

Oi, odotan jo innolla lisäkuvia :) Oon niin ihaillu ihmisten leikkimökkejä ja miettiny että voiko semmosen hankkia omaanki pihaan vaikkei oo lapsiakaa- leikkimökit vaan on niin ihania xD

sanna kirjoitti...

Mirka, voihan sitä hankkia leikkimökin ihan itselleen. :) Mikä sen kivempaa kun sisustaa tuollaista pientä tilaa. Harmi vaan kun kangasvarastosta ei löytyny sopivaa verhokangasta ja mun täytyy nyt odotella jotta kuski joutaa lähteä tuonne "maalikylään". ;)

Ainosofia kirjoitti...

Hei Sanna,

voi kun oli nostalgista katsoa kun tyttäresi maalaa leikkimökkiä.

Tiedätkö millanen oli minun ensimmäinen leikkimökki....hih naurattaa ihan.
Se oli mummolassa vasikoiden pikku "talli" kun lehmät oli myyty.

Isän kanssa maalasimme sen hopeisella maalilla (joku jätemaali) - tai enimmäkseen minä itse.
Eikä pikku "hajuhaitat" häirinneet ;DDD Sieltä ne sisustusintoilut ovat alkaneet...

Kivoja remppatalkoita sinne leikkimökille.