keskiviikko 24. elokuuta 2011

Zinnia...Oppineitten kukka


Joka kevät kasvatan Zinnioita...
Tänä vuonna kaikkia erivärisiä, yksinkertaisia ja kerrottuja.
Ne on aivan ihastuttavia kukkia kimppuihin.
Helppo sitoa vahvojen varsien takia ja kestävät kauan.
Tämän kimpun vein ystävälle vierailulla käydessäni.





Joskus mietin, miksi tämän kukan nimi on oppineitten kukka??
Ihastuisko tähän kukkaan sellaiset ihmiset, jotka haluavat oppia kaikkea uutta?
Itse olen innoissani opettelemassa uusia asioita ja
olen mielelläni kannustamassa muitakin uusiin juttuihin.
Joku sanoikin että vähintään kerran vuodessa pitäis kokeilla jotain uutta lajia tai harrastusta.
Pysyy mieli virkeänä. :)
Uutta mulla on nyt harrastuksena kuntopyöräily ja ens viikosta alkaen vesijuoksu.
Nämä ovat tulleet lentopallon ja lenkkeilyn tilalle, ainakin väliaikaisesti.
Muutokset tuli ihan olosuhteiden pakosta, mutta huomaan nauttivani uusista lajeista.



Oletko sinä opetellut tänä vuonna jotain uutta?
 Jos olet, niin mitä?
Jos et, niin vielä on vuotta paljon jäljellä!
Pääset kokemaan innostusta ja uuden oppimisen iloa. :)

Aurinkoisin terveisin Sanna

7 kommenttia:

Maaka kirjoitti...

Komia syyskimppu! Tuu meillekin kyllä! ;D

Toivottavasti jotain on ainakin oppinut... jos ei nyt mitää kauheen konkreettista tuu mieleen, mutta elämästä kylläkin. :)

Sirkka kirjoitti...

Kauniin kimpun veit ystävällesi, joka iloiten otti sen vastaan!
Hyvin olet oppinut tekemään kauniita kimppuja, kuin myös alati saat kaikesta kaunista aikaan.
Minulla päivät kuluvat suurin osa ajastani pikkuiseni kanssa, mietinhän häntä usean vuoden ajan ja nyt kun hän on minulla, niin paljon on joka päivä uutta..ja rakastan turkin hoitoa, uutta on se että olen hankkinut trimmivälineet, joita olenkin jo kokeillut.

Iloitaan ja opitaan!:)

Anonyymi kirjoitti...

Amazing and colorful flowers,I lake it!
Happy weekend, kisses:)

Kirsikka... kirjoitti...

Aurinkoisia kuvia.....tuli oikein hyvä mieli kuvia katsellessa!

sanna kirjoitti...

:) Kiitokset teille! Nyt syksyllä olen huomannut, että zinniat houkuttelee paljon perhosia, aikakin neitoperhosia ja nokkosperhosia.

Saikku Valkoista ja Kiekuraa kirjoitti...

Mää sulle tunnustuksen laitoin mun bloggiin, jos kiinnostaa! :D

Kruunuvuokko kirjoitti...

Ihana kimppu. Zinnia on minunkin suosikkini.